~ 3. rész - a buli ~

Sziasztok megszeretnélek titeket kérni arra hogy ha tetszik, IDE A SZÖVEG ALÁ ÍRJÁTOK MEG. Remélem izgatottak vagytok már, még én is az vagyok. :D Na de nem rabolom a szót. Jó olvasást! Üdvözlettel: Bridget

Egy hónap telt el azóta az este óta, amikor Hannah-t találtam. Azóta itt lakik és szoros barátság alakult ki. Elég ijesztő, mintha a másik felem lenne. Amit gondolok ő kimondja. Ez olyan ismerős ahogy mondom. Egy fiú...uram isten...Lay. Hisz Lay volt olyan aki olvasott a gondolataimban. Egy hónapja nem is gondolok rá, se az álmokra, se rá. Most mintha ezer démon támadna, úgy tör rám minden. Az a elragadó mosoly, azok a titokzatos szemek és az az ajak. A gondolataimból Hannah zökkentett ki és ijesztett meg egyben.
-Min gondolkozol csajszi? -fürkészte az arcomat.
-Azon gondolkozom hogy kéne buliba menni az este. Tudod mint mi ketten csajok -jött ez az ötlet a fejembe.
-Benne vagyok, ha jöhet a barátom is. Na? -vigyorgott mint a vadalma.
-Egye fene, de kirúgjuk a ház oldalát -kacsintottam rá.
-Ez természetes. Na megyek felhívom a barátomat. Szia -intet és ment ki a házból, gondolom shoppingol is. Felbaktattam a szobámban és közben azon agyaltam hogy mit is kéne felvenni. A szekrényem legaljára túrtam és találtam egy dobozt, amin egy címke volt: "Csak ha kiakarsz kapcsolódni, kincsem.,, Ezt még Hannah vette nekem és nem is néztem még meg. Kinyitottam a dobozt és a tartalmát felvettem. Ez csodálatos. Mintha rám öntötték volna. Nem is említettem hogy mennyire ért a divathoz. Modell volt régebben. Hannah-tól jött egy SMS hogy fél óra múlva itt lesznek, addig öltözzek fel a buliba és szedjem rendbe magam. Többet sem kellett mondani, mentem is be a fürdőbe és tusoltam le. Imádtam amikor a meleg víz áztatta a testemet. Gyorsan megmostam a hajamat és meg is szárítottam. Egy kis rúzs, alapozó, szempillaspirál és kész is vagyok.


 Ebben a pillanatban csöngettek. Lementem és beszálltam a kocsiba.
-Bridget, ő itt a barátom, Tae -mutatott a fiúra a barátnőm aki vezetett.
-Örülök hogy megismerhettelek -néztem rá.
-Szintén -nézte tovább az utat.
A buliig tartó út körülbelül úgy nézett ki hogy, a két fejtől nem láttam semmit, mert mindig nyalták-falták egymást. Megállt a kocsi, ami azt jelentette hogy végre itt vagyunk. Pattantam ki a kocsiból és előre mentem. Alig láttam mert sötét volt és este 11. A party tele volt emberekkel. Csak a legtöbbje a parketten nyáladzott. Kértem magamnak pezsgőt és miközben iszogattam, hallottam valakit. ~Bridget...menj el innen. Veszélybe vagy. Kérlek. Már megint hallom Lay-t. Hogy elfeledhessem, kértem még vagy 5 pohár pezsgőt. Kezdtem már látni is Lay-t.
-Kell egy kis felejtő? -kérdezte egy csaj.
-Igen. Az jól jönne. Köszi -adott pár pirulát a kezembe. Gyorsan lenyeltem és mentem táncolni. Táncolás közben éreztem hogy valaki figyel. Felnéztem és Lay volt ott. Sikítottam és kirohantam a buliból. Mindenkit ott hagyva magam mögött, még Hannah-t is. Ő elvolt foglalva a barátjával, nem kell őt félteni. Én viszont taxiba szálltam és hazajöttem. Futottam fel a lépcsőn, amilyen gyorsan csak tudtam. A szobámba beérve lefagytam. Ott állt Lay az ágyam mellett. 


~Ne félj tőlem. Kérlek. Nem akarlak bántani. Nem is tudnálak. Ahogy ezek a szavak elhagyták a száját, melegség töltött el. A szemeit a szemeimbe mélyesztette. A szemeiről a szemem az ajkaira tévedt, ami kihozta belőlem hogy megharapjam a számat. Elöntött a vágy, a forróság. Akartam őt ott helybe. Elkezdtem felé lépkedni, előtte szorosan megálltam. Az ujjamat végighúztam az ajkán, mire picit sóhajtott.
-Nem helyes ami az eszedbe jár. Bridget hagyd abba, mert kínzol! -a szemében véltem felfedezni egy kis tűzet, ami felcsigázott.
-Tudod Lay, a szabályok azért vannak hogy megszegjük őket -húztam végig a kezem az inge gombján. Több nem is kellett neki megcsókolt. A csókja olyan édes volt, mintha ölni tudna vele. Gyengéd volt, ami csak pörgette az agyam tovább. Felvett az ölébe és kiültetett az erkély korlátjára. Szenvedélyesen játszadoztak a nyelveink, amikor észre vettem hogy Lay összecsuklik előttem. Én pedig zuhanok le az erkélyen. Az eséstől kezdtem ájuldozni, de számomra a legfontosabb nevet kitudtam mondani:~Lay Utolsó kép a gondolatomból, körülöttem a levegőben fekete tollak, a hátam megszorul és valaki megfogott.

2 megjegyzés: