~ 6. rész - baj, baj hátán ~

Lay mellett ébredtem. Ezek szerint a kérésem beteljesedett. Vajon többet tényleg nem hagy magamra? Kinyitotta a szemét és egyenesen rám nézett.
-Szép jó reggelt álomszuszék. Jobban vagy már? -kérdezte.
-Igen, de mi történt miután elájultam? -néztem rám rosszat sejtve.
-Egy egész hétig aludtál. Rázott a hideg téged és lázas voltál. Párszor volt rohamod is, olyankor a szobába felszabadult az erőd. Ez mind rosszat jelent úgy hogy, el kell mennem utána nézni. Nem tudom mikor jövök, de amíg nem kerülsz olyan helyzetbe, mint a múltkor, addig semmi baj nem lesz -nézte a földet.
-Tényleg fontos lenne ha utána néznél, hisz komolynak tűnik az állapotom, de ígérd meg hogy visszajössz -emeltem fel a fejét, hogy rám nézzen.
-Megígérem. Mindenféleképp visszajövök hozzád...szerelmem... -hajolt közelebb és megcsókolt. Sokáig csókoltuk egymást és öleltük egymást, aztán elment. Mondhatjuk ezt búcsúzásnak egy ideig. Emlékezzünk vissza hogy mi történt akkor. Elvesztettem a kontrollt magam felett és N-t is megsebesítettem. Mi lehet N-el? Lefutottam az erdőbe N-t keresni, hát ha felbukkan. A földön égőparázs volt, ami utat mutatott a sötétebb útra. Elkezdtem követni a nyomokat. N ott ült a földön és ujjaival tűz szíveket rajzolt, a levegőbe. Ráléptem egy nagyobb száraz falevél kupacra, ami recsegni kezdett. N felállt, én pedig határozottan felé lépkedtem.
-N...ugye jól vagy, és nem sebesítettelek meg? -felállt és rám tekintett, de ez a tekintet inkább volt gonosz és rosszat akaró, mint kedves, barátságos. 

Elkezdett, felém lépkedni, és neki lökött a fának.
-Én jól vagyok, ne aggódj, de valaki megfog sérülni...ITT -nézett a szemeimbe.
-N... -suttogtam, mert megijesztett.
Az ujjait az ajkamra rakta és a fülembe súgta: "Vicces az arckifejezésed ilyenkor, látnod kéne.,, Mosolygott rám angyalian, mint szokott.
-Te barom, megijesztettél... -löktem el.
Miközben hallgattam ahogy meséli, hogy mennyit aggódott értem és hogy Lay nem engedte a közelembe, én fejben teljesen máshol voltam. Vajon milyen ízű a szája? Vajon hideg-e vagy meleg? Miért gondolt ilyen sokat rám? Aztán eszembe jutott hogy a gondolataimat ő is hallja. A szám elé kaptam a kezemet, és észre vettem hogy félmosoly húzódik a szájára. Elém lépett és puha kezeit, végigsimította az arcomon.
-Azért gondoltam rád sokat, mert szerelmes vagyok beléd és a szívem téged választott. Az ajkam hidegségét vagy melegségét meg, megérezheted most -hajolt az ajkamhoz. Az ajka édes volt és vágytól égető. Körülöttem felszikrázott minden, füst illatát éreztem. Elvette a fejét, én pedig körülnéztem. A száraz falevelek, szív formába felgyulladtak körülöttünk.
-Ez csodálatos... -akadt el a szavam.
-Az te vagy, nem az erőm -kacsintott rám egyet, majd elrepült a színről. Itt hagyott összezavarodottan. Tuti nem vagyok szerelmes N-be, hisz Lay-t szeretem. Ez csak egy fellángolás volt. Megtudtam mi van N-el, most már haza megyek.
       Xoxo--> Bridget :*

3 megjegyzés:

  1. Uhh... ez engem is felkavart:)
    De ez is szintén fenomenálisan jó lett.
    Folytatást! ^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii. <3 A következő rész is remélem ennyire tetszeni fog. *--*

      Törlés
    2. Naooon joo lett!!! Mar varom a kovi reszt!!��

      Törlés