Friends Forever

 Legjobb barátnőm kérésére, írtam neki történetet. Szerintem nagyon rossz lett. Remélem neki tetszik. <3 ^_^ xoxo--> Bridget *--*


Szombat van. Ilyenkor mindig megyünk, Bridget-el, "dolgozni" a színházba. 10 perc késéssel beértünk, emiatt volt is egy pár kedves szavuk hozzánk. Örülhetnek, hogy egyen talán járunk, rendszeresen. Beosztottak minket ruhatárosnak, szokás szerint. Elkértük a bilétákat, majd felraktuk őket a helyükre és vártuk, hogy jöjjenek a vendégek.
-Annyira édes Jungkook hangja, nem? -hoztam fel az egyértelmű témát.
-Zelo-é cukibb -mosolygott barátnőm rám.
A mellettünk lévő ruhatárból idétlen, fürdő kurvás röhögés hallatszott fel. Fejem odakaptam. Csak a rossz "munkatársak", akik nem értik párbeszédünket. Nem törődve velük, vissza fordultam barátnémhez és folytattuk társalgásunkat.
17:00-kor
A vendégek bementek a színpadhoz, és csönd telepedett le a folyosóra. Mutattam pár képet Bridget-nek, mire odajöttek a hülye libák. Kivették kezemből a telefont és röhögve ennyit mondtak: ~Nézd a ferde szeműt.
-Ezt nem kellett volna -lépett hozzájuk Bridget.
-Miért? Mi lesz? Lerajzolsz? -az egyik barna hajú csaj, próbálta meglökni Bridget-et.
-Ha bántod, egy hatalmas pofonnal jövök -fogtam meg a liba kezét.
-Tyű, de nagy lett a szád...
-Akit le ferde szeműztél, már most 18 évesen többet rakott le az asztalra, mint te valaha is fogsz. Őt nem pénzeli anyuci-apuci és nincs kinyalva a segge, mint neked. Jobban jársz, ha most lelépsz -löktem hátrébb, mire neki ment a többi majomnak.
Leléptek suttogva.
•••
-Hannah, te miért szereted Jungkook-ot?
-A mosolya olyan édes és elragadó...
-Figyi...te mit tennél, ha most mögötted lenne? -barátnőm szeme hatalmasra tágult.
-öö...megölelném? -válaszoltam és kérdeztem egyszerre.
Hátrafordultam és ott volt Ő. Jungkook életnagyságban. Rám villantotta édes mosolyát, én pedig szarva, a gravitációra, összeestem és önkívületi állapotba kerültem.
Kinyitottam pilláimat és Jungkook még mindig ott volt. Annyi különbséggel, hogy egy ismeretlen szobának, az ágyának, a szélén. Pontosabban mellettem az ágyon.
-Hogyan?
-Ne aggódj. Jó kezekben vagy. A barátnőd is épségben van a B.A.P.-nél -húzta nagy mosolyra a száját.
-Akkor jó... -nem jött ki több hang a torkomon, mert remegtem, mint a kocsonya. Végig néztem rajta, öltönyben volt, mint egy igazi gentleman. A barna szemei elvarázsoltak. Beletúrt fekete kócos hajába és így szólt:
-Megharagudnál rám, ha megízlelném ajkaidat?
Csak néztem őt, lefagyva. Jungkook közelebb csúszott hozzám, és ujjait végig simította az arcomon, mire testemen végig futott a hideg.  Ajkai, ajkamra tapadtak, csókolóztunk. Álmomba se képzeltem volna, hogy meg fog történni. A csókot leginkább úgy tudnám leírni, hogy forró, puha, gyengéd. Derekamat átfogva, az ágyra döntött és lassan kínzóan csókolt. Egyre jobban kellett nekem. Hevesre vettem a figurát és én vezettem. A pólóját levettem, és kulcscsontjára puszit leheltem, amibe beleborzongott. Rólam is lekerült a felső, sőt minden más is. Lefeküdtem vele, életem első együtt léte...álmaim szerelmével...mind a kettőnknek sikerült elmennie. Zihálva váltunk szét. Rám nézett boci szemeivel, amitől elolvadtam.
-Hannah, komolyan gondoltad, amit a mosolyomról mondtál?
-Természetesen igen.
-Szeretlek Hannah. Te vagy számomra, a világon, a legértékesebb kincs.
-Jungkook...imádlak.

1 megjegyzés:

  1. Egyszerűen imádom <3
    Méghogy rossz lett... inkább rohadt jó lett!!
    Köszönöm széépeen!! ^^ <3 <3

    VálaszTörlés