~10. rész - a meglepetés

   A teszt pozitív lett. Babát várok Lay-től. Megfogom menteni az angyalokat és emellett büszke leszek majd a születendő gyermekemre. Lay-t meg kéne lepni. Baba váró bulit szervezek, de nem ismerek egy angyalt se. De egyet igen aki segíthet, N. Küldtem neki egy üzenetet, hogy 15 perc múlva találkozzunk a tisztáson. A tesztet beleraktam egy ajándék dobozba és az asztalomra raktam.
•••
N ott feküdt lazán a fűben.
-Bridget? -nézett hátra izgatottan.
-N...köszönöm, hogy eljöttél.
-Várj...a gondolataid...jóslat!? Azt ne mondd...
-N kérlek...számítok rád.
-Elintéztem már a meghívókat, de ne számíts arra, hogy ott leszek.
-Köszönöm.
N testében az erő vörös fényben kezdett pompázni. Elkezdtem remegni és térdre estem. Az erejére válaszul az én erőm bolondul meg. A körülöttünk lévő fák tűzben égtek. Közelebb jött hozzám. És az egyik hajtincsemet kezdte babrálni.
-Látod milyen hatással vannak az erőink egymásra?
-N...nem tudom megfékezni magam...hagyd abba...kérlek...
-Miért nem tudsz engem szeretni? Én voltam melletted amikor Lay átvert. Én segítettem, amikor még az erődről semmit sem tudtál...Te neked is érezned kell irántam valamit...muszáj...az érzéseim belülről sebeznek meg...
-N...
A lelkemben ismerős hang csendült fel.
~Kicsim szabadítsd őt fel a csókoddal. Képes vagy rá.
-Anyu? Apu?
N felhúzott a földről és úgy fordított, hogy a szemébe nézzek.
-N te csak szeretetre vágysz -magamhoz húztam és megöleltem.
Fülébe súgva: ~Szeretlek N. N eltolt magától egy picit, így könnyes szemét fedte fel előttem. Egyre jobban lángolt körülöttünk minden. A saját bőrét is megsebezte.
-Elég legyen!! -magamhoz húztam és tűztől perzselő ajkát megcsókoltam. Az erőm kitaszította az erejét így bennem nem tett kárt. Összerogyott előttem, de szerencsére az ereje lecsillapodott. Hazavittem őt és elláttam a sebeit.
-Kö-köszönöm Bridget -ennyit tudott kinyögni.
-Semmiség a barátok segítenek egymáson.
Kimentem a vendégszobából és elkezdtem készülődni hisz, N már elküldte a meghívókat. Felvettem egy barackszínű egyberuhát. Lay szinte betörte az ajtót.
-Bridget!! Mégis mi a fenét csináltál? -förmedt rám.
-Hogy érted ezt? -ijedtem meg, rosszat érzek.
-Egész nap N-el voltál...meg is csókoltad...azok után, hogy lefeküdtem veled, hogy a kibaszott gyerekkel kockáztasd majd az életedet!!
A válaszom nem szavakban rejlett. Hanem a reakciómban. Pofán ütöttem életemben először. A szobában az erőm eluralkodott. A gondolataimba lépett Lay így, mindent látott. Az erőm betörte az ablakot. Friss szellő jött be a szobába, az ajándék dobozt leverve a földre, fel fedve, hogy mi rejlik benne. Utolsó gondolatom a fejébe: Idióta!

~Lay szemszöge
Az ajándék doboz kinyílt a földön. Egy pozitív terhességi teszt volt benne. Bridget ellökve lefutott az emeletről.
-Várj!!
Futottam utána. Az alsó szinten láttam, ahogy csapódott az ajtó. Bridget elment. A sötét szobában felkapcsolódtak a fények.
-Meglepetééés! -üvöltöttek a nappaliból.
Ohh istenem ezt Bridget mind nekem csinálta. Ezt nagyon elbasztam... Hogy tehetném jóvá?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése